sElAmAt dAtAng ^^

fRom mE 2 YoU ^^

WeLL HellO tHErE....
tHnK YoU 4 vIsItIng my BloG...
I hOPe u R nOt DiSSaPoiNtED wIf my BeGGiNeR's LikE bLOg...
fEeL FreE tO cOMMeNt HeRE ^^

Followers

Isnin, 21 November 2011

bOlA sEpaK...






Assalamualaikum dan selamat sejahtera. Hari ni jari jemari fiera ni rasa macam asyik nak menari je atas keyboard ni ha. Tak tau la kenapa, mungkin sebab korang semua yang suruh. Heheheh...perasan la pulak fiera ni.


Sementara nak tunggu perlawanan bermula lebih kurang dalam 40 minit lagi ni rasanya sempat lagi fiera nak tulis entri pasal bola sepak kan. Ok, seperti yang korang semua maklum Malaysia *oh tanah tumpah darahku...^^ akan berdepan dengan Indonesia dalam perlawanan peringkat akhir bagi SUKAN SEA ke-26 Indonesia bukan? Ha, akak yang baju kuning tu, tau tak? Oh, baru tau.. Ha takpe-2 masih sempat lagi untuk akak beri sumbangan ataupun bantuan dari jauh.


Saya ni pun tak lah berkemampuan nak sokong dekat STADIUM BUNG KARNO tu ha, tapi kita semua rakyat Malaysia dapat membantu dengan mengiringi doa kejayaan kepada mereka. InsyaALLAH, jika ALLAH menetapkan rezeki kita untuk mendapat pingat emas, pasti akan kesampaian. Tapi itu semua adalah ketentuan MAHA ESA yang tidak dapat kita ketahui.


Rasanya fiera dapat coretkan sampai sini sahaja. Sebab jari jemari fiera ni dah penat nak menari. Nak simpan tenaga menari kat atas keyboard ni untuk besok pulak. Mungkin entri pasal keputusan bola sepak. InsyaALLAH, jika diberi kesempatan..




Wassalam...^^


Tiada ulasan:

mUsIc ^^