sElAmAt dAtAng ^^

fRom mE 2 YoU ^^

WeLL HellO tHErE....
tHnK YoU 4 vIsItIng my BloG...
I hOPe u R nOt DiSSaPoiNtED wIf my BeGGiNeR's LikE bLOg...
fEeL FreE tO cOMMeNt HeRE ^^

Followers

Isnin, 21 November 2011

bErwAjah bAru bUkan ???




Assalamualaikum dan selamat sejahtera....^^ Ada orang tak?? Kalau ada, fiera nak tulis entri ni.... Tapi, sebelum tu korang kena jawab dulu salam dari fiera ni dulu. Bukankah menjawab salam itu wajib bagi orang MUSLIM??...


Ceyh...da lari dari tajuk ni....heheh^^ Minta maaf ya semua. ok kita kembali pada tajuk dan tujuan sebenar fiera menulis entri kali ni. Kalau korang semua perasan la ,sebenarnya fiera ni dah lama la jugak tak buat entri baru kan. So, hari ni fiera tak nak hampakan korang semua sebab asyik menunggu-2 akan kehadiran entri baru dari fiera bukan???


Cuba korang tengok sekeliling blog fiera ni. Ada apa yang berubah tak :) *muka teruja^^.
Ha? tak nampak? Erm....cuba korang gosok sikit mata...Patut la korang tak nampak, ada t**k mata tu ha fiera nampak. Sana, pergi buang dulu, fiera tunggu ni.heheh^^ ok kalau dah buang jom kita teruskan.


Baru-2 ni fiera berusaha untuk memberikan nafas baru dalam blog ni. Alhamdulillah, selepas bertungkus-lumus fiera menyiapkan akhirnya jadilah begini. Fiera akui memang blog ni tak secantik blog pembaca-2 semua bukan. Tapi ini sajalah yang dapat fiera lakukan untuk anda semua.


Fiera harap, korang semua dapat menyesuaikan diri dengan suasana blog fiera yang baru je lepas renovate ni...heheh^^


Kalau korang semua ada masa dan ringan tangan takda kerja tu, bolehlah komen-2 dekat kotang MENgomen ya...



Wassalam...^^

Tiada ulasan:

mUsIc ^^